כוח הכפל – משחק לוח הכפל – רכישה מרוכזת

49

משחק קלפים מהנה, מהיר וקצבי בסגנון "מלחמה" ללימוד ולתרגול חווייתי של לוח הכפל. הופכים את לימוד הכפולות לחוויה של הצלחה מהנה במיוחד.

השחקנים פותרים את התרגילים שעל כל קלף בזריזות כדי לדעת מי המנצח בכל סבב. המשחק מעודד תרגול ושליפה מהירים תוך דיוק בתשובות.

הידעתם? תוכלו לשחק עם אותה חפיסת קלפים גם חיבור וחיסור! (הסבר בהמשך הדף).

מתנה מושלמת לילדי כיתה א עד ג.

לתשומת לבכם:

מחיר מיוחד זה הוא עבור הזמנת 25 יחידות ומעלה בלבד.

לרכישת יחידה בודדת ממוצר זה לחצו כאן.

 

 

קטגוריה ותגיות
מידות
מידות 10 × 7 × 2 סנטימטרים

משחק קלפים מהנה ללימוד ולתרגול חווייתי של לוח הכפל

הופכים את לימוד הכפולות לחוויה של הצלחה מהנה במיוחד.

המשתתפים משחקים משחק קלפים מהיר וקצבי בסגנון משחק "מלחמה".

במהלך המשחק מחשבים שוב ושוב בזריזות את תוצאות התרגילים שעל כל קלף כדי לדעת מי ניצח בכל סבב.

המשחק מעודד תרגול ושליפה מהירים תוך דיוק בתשובות.

 

משחק כיס בקופסת מתכת קטנה

קופסא מתכת קטנה ונעימה שניתן לקחת לכל מקום בקלות, אפילו בכיס 🙂

 

מה בקופסא?

55 קלפים, מתוכם 51 קלפי כפולות, 2 קלפי ג'וקר, קלף תשובות וקלף הנחיות.

 

איך משחקים?

המשתתפים מתחרים ביניהם בפתרון התרגילים ובצבירת כמות הקלפים הגדולה ביותר.

בתחילת המשחק מערבבים את הקלפים ומחלקים אותם בין המשתתפים באופן שווה כשפניהם כלפי מטה.

כל שחקן מקבל מספר שווה של קלפים מסודרים בערמה.

השחקן הצעיר ביותר מתחיל את הסבב.

הוא הופך את הקלף העליון שבערמה שלו ופותר את התרגיל המופיע על הקלף.

כל שחקן בסבב אחריו עושה את אותו הדבר עם הקלף בערמה שלו.

בסיום הסבב בודקים למי יש את התוצאה הגבוהה ביותר והוא הזוכה בסבב.

הזוכה מקבל את הקלפים שכולם שלפו ושם אותם עם הפנים כלפי מטה בתחתית ערמת הקלפים שלו.

 

מה קורה אם טועים בחישוב?

במקרה ששחקן ענה תשובה לא נכונה לתרגיל שעל הקלף שלו,

שחקן אחר רשאי לתקן אותו ועל ידי כך לזכות בקלף ולשים אותו בתחתית הערימה שלו.

 

מה קורה כשיש תיקו?

כאשר שני שחקנים שולפים קלפים בעלי תוצאה זהה

(לדוגמא 3*4 , ו 2*6 – בשניהם התוצאה היא 12) מוכרזת "מלחמה".

בשלב זה כל אחד מהמתחרים שולף שני קלפים עם הפנים מטה

ואת הקלף השלישי הופך ופותר את התרגיל המופיע עליו.

המשתתף ששלף את הקלף בעל התוצאה הגבוהה ביותר

וענה תשובה נכונה הוא הזוכה בסבב ולוקח אליו את כל הקלפים.

אם המשתתף ענה תשובה לא נכונה, הקלפים עוברים למתחרה השני.

אם שני הקלפים שנשלפו אחרונים זהים בתוצאה שלהם,

ה"מלחמה" נמשכת עד שאחד השחקנים שולף קלף עם תוצאה גבוהה יותר

ולוקח אליו את כל הקלפים שהשתתפו בסבב.

 

כששולפים ג'וקר

כשמשתתף שולף ג'וקר הוא זוכה מיידית בסבב ולוקח את הקלפים.

 

סיום המשחק והכרזת המנצח

המשחק נמשך עד שלאחד המשתתפים לא נותרו קלפים למשוך.

המנצח הוא בעל הערימה הגדולה ביותר של הקלפים.

 

אפשרויות נוספת למשחק:

אפשרות 1: משחק הפוך!

הזוכה בכל סבב הוא בעל התוצאה הנמוכה ביותר.

 

אפשרות 2: משחק על זמן!

משחקים עם טיימר במסגרת זמן קבועה מראש.

המנצח הוא בעל הערימה הגדולה ביותר בסיום הזמן שנקבע.

 

הידעתם? אפשר לשחק גם חיבור חיסור עם אותה חפיסת קלפים!

יש לכם ילדים צעירים יותר בבית?

רוצים לתרגל איתם משחק של חיבור וחיסור?

פשוט מחליטים בכל סבב אם משחקים חיבור או חיסור,

ומשחקים עם אותם הקלפים תרגיל שונה.

0

עגלת הקניות שלך