האם יש לכם חנות פיזית שאליה ניתן להגיע?

ADHD SHOP היא חנות אונליין.

לא ניתן לבצע רכישה פיזית במקום אבל כן ניתן לבצע הזמנה באתר ולבחור באיסוף עצמי מנס ציונה.

 

עשיתי הזמנה ובחרתי באיסוף עצמי. מתי אוכל לאסוף אותה?

ניתן לאסוף לרוב כבר ביום ההזמנה או ביום למחרת.

כשנסיים לארוז את ההזמנה נשלח הודעה במייל שההזמנה מוכנה ותוכלו לתאם הגעה.

יש לתאם איסוף בהקדם האפשרי ובפרק זמן שלא יעלה על 6 חודשים.

זמני הפעילות שלנו הם בימים א-ה בין 8:30 בבוקר ל 20:00 בערב. שישי 8:30-13:00.

הגעה לצורך איסוף הזמנות שנעשו דרך האתר, בתיאום מראש בלבד – ב WhatsApp.

אם במקרה לא קיבלתם הודעה מאיתנו חפשו בספאם או בקידומי מכירות בתיבת המייל שלכם.

לא מצאתם? צרו איתנו קשר לבירור בוואטסאפ או במייל.

 

תוך כמה זמן אקבל את החבילה שלי?

אנחנו תמיד משתדלים להפתיע אתכם לטובה.

לרוב המשלוחים שלנו מגיעים ממש תוך יום יומיים, אבל אם להיות רשמיים אז זמני המשלוחים הם 2 עד 7 ימי עסקים.

גם עם שליח עד הבית וגם במקרה של משלוח לנקודת איסוף זמני המשלוחים זהים.

אם יש איזושהי בעיה עם המשלוח או אם משהו לא ברור, אל תהססו וכתבו לנו מיד.

 

האם אתם עושים משלוחים לחו"ל?

לא. מצטערים.

אנחנו שולחים רק בארץ, מגיעים לכל מקום בארץ.

 

אין משלוח חינם מעל סכום מסויים?

לצערנו הרב אין באפשרותנו לעשות משלוח חינם.

אנחנו מאמינים בסחר הוגן, מחירי המוצרים באתר נמוכים והוגנים ולא מגלמים בתוכם רווחים סמויים.

התשלום עבור המשלוחים מועבר לחברת השליחויות.

 

איך אפשר לראות את המוצרים שלכם?

מכיוון שהחנות היא אונליין אנו משקיעים מאמץ רב על מנת להמחיש לכם את המוצרים באופן הטוב ביותר.

אנו משקיעים בצילום המוצרים, תמונות סטילס ווידאו ובהסברים מדוייקים ככל האפשר לגבי כל מוצר באתר.

הכל כדי שתרגישו ממש כאילו ביקרתם בחנות וראיתם את המוצרים פיזית.

אם עדיין משהו לא ברור לכם לגבי אחד המוצרים אנא כתבו לנו כדי שנוכל לענות על שאלותיכם ולשפר גם עבור שאר הלקוחות שלנו את איכות המידע המופיע באתר.

 

האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?

לא. אנו מקבלים הזמנות דרך האתר בלבד,

אלא אם מדובר בהזמנה מוסדית או ברכישה מרוכזת.

 

האם אפשר לשלם בצ'ק?

כן, אבל רק כאשר מדובר בהזמנות לבתי ספר או למוסדות.

הזמנות אלה מתבצעות באופן הבא:

  1. כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי בית הספר (שם המוסד, סמל מוסד, טלפונים וכתובת – לצורך פתיחת כרטיס לקוח) ונשלח לכם הצעת מחיר.
  2. אתם מאשרים את הצעת המחיר בחתימה וחותמת מנהל/ת המוסד.
  3. אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים עם שליח שאוסף מכם את הצ'ק במעמד מסירת החבילה.

 

האם ניתן לשלם בהעברה בנקאית?

כן אבל רק אם מדובר בהזמנה עבור רשויות מקומיות או עמותות.

התהליך מתבצע באופן הבא:

  1. כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי הרשות המקומית ונשלח לכם הצעת מחיר.
  2. הרשות מוציאה הזמנת רכש המבוססת על הצעת המחיר למייל.
  3. אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים למשלוח.

 

האם יש הנחה למטפלים?

יש הנחה למטפלים וגם למטופלים ולכל מי שמצטרף למועדון השווה שלנו  🙂

בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו אתם מקבלים קופון הנחה לשימוש קבוע.

קופון זה יעניק לכם 5% הנחה על כל קניה שלכם באתר.

גם הראשונה וגם הבאות אחריה.

כולל כפל מבצעים!

את הקופון יש להזין במקום המיועד לו בראש עמוד הקופה,

ללחוץ על כפתור "החל קופון" ולוודא שההנחה ירדה מהסכום לתשלום לפני התשלום.

חשוב שתקפידו על כך כי לא נוכל לתת את ההנחה רטרואקטיבית לאחר שההזמנה נסגרה.

אם תרצו כמטפלים קופון הנחה ייחודי לכם ולמטופלים שלכם, על שמכם או על שם הקליניקה כתבו לנו וניצור עבורכם אחד כזה.

 

האם הרכישה באתר מאובטחת?

בוודאי!

דף התשלום באתר מנוהל על ידי PayPlus ומאובטח בתקן PCI על פי הדרישות הגבוהות ביותר.

 

אפשר לקבל חשבונית על שם עסק או מוסד?

כמובן!

שימו לב, בעת הרכישה באתר החשבונית מופקת אוטומטית לפי שם הלקוח.

כדי להפיק חשבונית על שם העסק עליכם לכתוב את שם העסק במקום שם פרטי ושם משפחה בעמוד הקופה.

 

האם אפשר לפצל הזמנה לשתי חשבוניות על שמות שונים?

לא. חשבונית מס קבלה מופקת אוטומטית להזמנה לפי שם הלקוח.

אם ברצונכם בשתי חשבוניות נפרדות על שמות שונים, פשוט עשו שתי הזמנות נפרדות באתר.

 

כיצד ניתן לבטל עסקה / להחזיר או להחליף מוצר?

ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.

יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ובשלמותו, מבלי שנעשה בו כל שימוש.

להקפיד לציין על גבי משלוח ההחזרה את שמכם ופרטי ההזמנה.

ניתן לקבל החזר כספי (ע"פ תנאי השימוש באתר) או להחליף במוצרים אחרים או לשמור זיכוי לקניה הבאה.

לתיאום החזרה כתבו לנו למייל.

 

האם ניתן לבצע רכישה מרוכזת של פריטים מהחנות במחיר מוזל?

בטח, שלחו לנו למייל את פרטי המוצר בו אתם מעוניינים וכמויות ונשלח לכם הצעת מחיר משתלמת.

 

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם?

כתבו לנו למייל או ל WhatsApp ונשמח לענות.

0

עגלת הקניות שלך