משלוח חינם בקניה מעל 500 שח

האם יש לכם חנות פיזית שאליה ניתן להגיע?

ADHD SHOP היא חנות אונליין.

לא ניתן לבצע רכישה פיזית במקום אבל כן ניתן לבצע הזמנה באתר ולבחור באיסוף עצמי מנס ציונה.

 

עשיתי הזמנה ובחרתי באיסוף עצמי. מתי אוכל לאסוף אותה?

ניתן לאסוף לרוב כבר ביום ההזמנה או ביום למחרת.

כשנסיים לארוז את ההזמנה נשלח הודעה במייל שההזמנה מוכנה ותוכלו לתאם הגעה.

יש לתאם איסוף בהקדם האפשרי ובפרק זמן שלא יעלה על 6 חודשים.

זמני הפעילות שלנו הם בימים א-ה בין 8:00 בבוקר ל 20:00 בערב. שישי 8:00-13:00.

הגעה לצורך איסוף הזמנות שנעשו דרך האתר, בתיאום מראש בלבד – ב WhatsApp.

אם במקרה לא קיבלתם הודעה מאיתנו חפשו בספאם או בקידומי מכירות בתיבת המייל שלכם.

לא מצאתם? צרו איתנו קשר לבירור בוואטסאפ או במייל.

 

בחרתי במשלוח – תוך כמה זמן אקבל את החבילה שלי?

זמני המשלוחים הם 2-5 ימי עסקים. לרוב מגיעים ממש תוך יום או יומיים.

גם עם שליח עד הבית וגם במקרה של משלוח לנקודת איסוף זמני המשלוחים זהים.

אם יש איזושהי בעיה עם המשלוח או אם משהו לא ברור, אל תהססו וכתבו לנו מיד.

 

האם אתם עושים משלוחים לחו"ל?

לא. מצטערים. שולחים רק בארץ.

 

איך אפשר לראות את המוצרים שלכם?

מכיוון שהחנות היא אונליין אנו משקיעים מאמץ רב על מנת להמחיש לכם את המוצרים באופן הטוב ביותר.

אנו משקיעים בצילום המוצרים, תמונות סטילס ווידאו ובהסברים מדוייקים ככל האפשר לגבי כל מוצר באתר.

הכל כדי שתרגישו ממש כאילו ביקרתם בחנות וראיתם את המוצרים פיזית.

אם עדיין משהו לא ברור לכם לגבי אחד המוצרים אנא כתבו לנו כדי שנוכל לענות על שאלותיכם ולשפר גם עבור שאר הלקוחות שלנו את איכות המידע המופיע באתר.

 

האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?

לא. הזמנות דרך האתר בלבד, אלא אם מדובר בהזמנה מוסדית או ברכישה מרוכזת.

 

האם ניתן לשלם בצ'ק או בהעברה בנקאית?

כן, במידה ומדובר בהזמנה מוסדית. להזמנה מוסדית אנא כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים ואת פרטי המוסד (לצורך כרטיס לקוח) ואנו נשלח לכם הצעת מחיר.

 

האם יש הנחה למטפלים?

יש הנחה למטפלים וגם למטופלים ולכל מי שמצטרף למועדון השווה שלנו  🙂

בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו אתם מקבלים קופון הנחה לשימוש קבוע.

קופון זה יעניק לכם 5% הנחה על כל קניה שלכם באתר.

גם הראשונה וגם הבאות אחריה.

כולל כפל מבצעים!

את הקופון יש להזין במקום המיועד לו בראש עמוד הקופה,

ללחוץ על כפתור "החל קופון" ולוודא שההנחה ירדה מהסכום לתשלום לפני התשלום.

חשוב שתקפידו על כך כי לא נוכל לתת את ההנחה רטרואקטיבית לאחר שההזמנה נסגרה.

אם תרצו כמטפלים קופון הנחה ייחודי לכם ולמטופלים שלכם, על שמכם או על שם הקליניקה כתבו לנו וניצור עבורכם אחד כזה.

 

האם הרכישה באתר מאובטחת?

בוודאי! דף התשלום באתר מנוהל על ידי PayPlus ומאובטח בתקנים העדכניים על פי הדרישות הגבוהות ביותר.

 

אפשר לקבל חשבונית על שם עסק או מוסד?

כמובן! בעת הרכישה באתר החשבונית מופקת אוטומטית לפי שם הלקוח.

כדי להפיק חשבונית על שם העסק עליכם לכתוב את שם העסק במקום שם פרטי ושם משפחה בעמוד הקופה.

 

האם אפשר לפצל הזמנה לשתי חשבוניות על שמות שונים?

בהזמנה דרך האתר חשבונית מס קבלה מופקת אוטומטית לכל הזמנה לפי שם הלקוח.

אם ברצונכם בשתי חשבוניות נפרדות על שמות שונים, פשוט עשו שתי הזמנות נפרדות באתר.

 

כיצד ניתן לבטל עסקה / להחזיר או להחליף מוצר?

ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.

יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית ובשלמותו, מבלי שנעשה בו כל שימוש.

להקפיד לציין על גבי משלוח ההחזרה את שמכם ופרטי ההזמנה.

ניתן לקבל החזר כספי (ע"פ תנאי השימוש באתר) או להחליף במוצרים אחרים או לשמור זיכוי לקניה הבאה.

יש לשלוח את הפריט חזרה אלינו בדואר רשום או בעזרת שליח שלנו (עלות שליח לאיסוף החבילה: 39 שח).

לתיאום החזרה יש לפנות אלינו בוואטסאפ או במייל ולציין את מספר ההזמנה.

 

 

האם ניתן לבצע רכישה מרוכזת של פריטים מהחנות במחיר מוזל?

כן. ראו הצעות כאן בקטגוריית רכישה קבוצתית.

אם יש מוצר שרציתם לרכישה מרוכזת שאינו מופיע בקטגוריה זו, אנא פנו אלינו במייל או בWhatsApp לקבלת הצעת מחיר.

 

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם?

כתבו לנו למייל או ל WhatsApp ונשמח לענות.

 

0

עגלת הקניות שלך