כיצד לבצע הזמנה מוסדית?
הזמנות לבתי ספר או למוסדות – כאשר התשלום הוא בצ'ק:
- כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי בית הספר (שם המוסד, טלפונים וכתובת – לצורך פתיחת כרטיס לקוח) ונשלח לכם הצעת מחיר.
- אתם מאשרים את הצעת המחיר בחתימת מנהל/ת וחותמת המוסד ושולחים חזרה למייל או לפקס 077-318-0885
- אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים עם שליח שאוסף מכם את הצ'ק במעמד מסירת החבילה.
הזמנות עבור רשויות מקומיות / עמותות – כאשר התשלום מתבצע בהעברה בנקאית:
- כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי הרשות המקומית ונשלח לכם הצעת מחיר.
- הרשות מוציאה הזמנת רכש המבוססת על הצעת המחיר למייל.
- אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים למשלוח.
לכל שאלה נוספת אנו זמינים ב WhatsApp 🙂