כיצד לבצע הזמנה מוסדית?

הזמנות לבתי ספר או למוסדות  – כאשר התשלום הוא בצ'ק:

  1.  כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי בית הספר (שם המוסד, טלפונים וכתובת – לצורך פתיחת כרטיס לקוח) ונשלח לכם הצעת מחיר.
  2. אתם מאשרים את הצעת המחיר בחתימת מנהל/ת וחותמת המוסד ושולחים חזרה למייל או לפקס 077-318-0885
  3. אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים עם שליח שאוסף מכם את הצ'ק במעמד מסירת החבילה.

הזמנות עבור רשויות מקומיות / עמותות – כאשר התשלום מתבצע בהעברה בנקאית:

  1.  כתבו לנו למייל את רשימת המוצרים בהם אתם מעוניינים וכמויות ואת פרטי הרשות המקומית ונשלח לכם הצעת מחיר.
  2. הרשות מוציאה הזמנת רכש המבוססת על הצעת המחיר למייל.
  3. אנחנו שולחים לכם חשבונית למייל ומוציאים את המוצרים למשלוח.

לכל שאלה נוספת אנו זמינים ב WhatsApp 🙂

 

0

עגלת הקניות שלך